luni, 22 februarie 2010

BAD HOMER,BAD!

Lucrez într-o companie de mare renume şi angajament din Bucureşti, la departamentul Financiar şi, deşi nu are legătură cu fişa postului meu, mai fac şi drumuri pe la bănci, administraţii financiare şi alte instituţii unde îţi trebuiesc nervi tari pentru a duce la bun sfârşit misiunile pe care le ai acolo. Pe lângă asta, îmi ajut colegii din alte departamente, pe cei rămaşi mai puţini din cauza plecărilor din companie... doar e criză şi cine pleacă, plecat rămâne... nu se angajează altul în loc (e la modă vânătoarea de oameni şi la cea mai mică greşeală eşti dat afară). Una peste alta, muncim mai mult decât înainte şi mai haotic.
Ni se spune să fim mulţumiţi că ne luăm salariile şi că avem un loc de muncă şi trebuie să trecem peste aceste momente împreună, prin înţelegere şi dăruinţă pentru companie (cel puţin asta e placa şefilor pupîncurişti cu salariile lor barosane din fotoliile lor calde). Ei nu se apucă sa dea afară din personal pentru că sunt buni şi mărinimoşi, deşi ne apropiem vertiginos de înjumătăţirea personalului şi, evident, calitatea muncii noastre lasă de dorit. S-au tăiat bugetele şi nu mai avem nici măcar hârtie, pixuri şi alte acarete.

De salarii mărite nici nu poate veni vorba... am deschis subiectul cu unul din şefi, l-a trosnit râsul şi mi-a fost băgată placa binecunoscută de voi toţi deja: nu sunt bani. Păi nici la mine nu sunt bani: chiria mă îndoiaie... câştig exact cât e chiria şi "trăiesc" din salariul prietenei mele cu care şi locuiesc şi al cărei salariu e cât chiria, deci şi ea şi probabil şi marea voastră majoritate ar putea avea acelaşi discurs.

SURPRIZA a venit când ochii mei au văzut profitul companiei pe anul 2009. WHAAAT??? E vorba de milioane de euro, nu cu mult mai puţin faţă de 2008... WHAAAAT??? Păi şi criza, salarii nemărite, lipsa personalului, bătaia de joc la care suntem supuşi zi de zi pe fondul "crizei"? WHAAAT???

Well, FUCK YOU !!! Gata, s-a terminat cu băiatul bun, de acuma vă voi arăta DEGETUL!!! Nu voi mai face nimic în afara fişei postului meu, nu mă interesează consecinţele, prefer să rămân fără servici decât să înghit aşa ceva. Mă vreţi tuns şi bărbierit? N-o să se întâmple asta. Nu am bani de frizer şi de aparat de ras nici atât. La mine e mai mare beleaua ca la voi şi aşa cum voi aţi tăiat hârtia eu tai frizeru' şi aparatu' de ras. So, FUCK YOU and KISS MY ASS!!!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu