sâmbătă, 27 februarie 2010

DESPRE ABUZUL COMPANIILOR DE TELEFONIE

Am două numere în reţeaua Vodafone, două abonamente separate. Ambele sunt pe numele mamei mele. Pe unul îl folosesc eu şi pe cel de-al doilea mama. Abonamentul meu este făcut în primăvara lui 2002 iar cel al mamei în 2003. Deci suntem clienţi vechi, cum s-ar spune, abonaţi Gold-Silver-Platinum sau cum dracu’ ne-or mai zice ei, preţioşi pentru ei după cum mi-au spus în mai multe râduri… YEAH, RIGHT! Din motive ce nu ţin de mine (nu am luat salariul ieri, când ar fi trebuit şi nici nu-l voi lua decât peste o saptămână) nu mi-am putut plăti factura pentru numărul pe care-l folosesc eu, numărul mamei mele este plătit la zi. După ce m-au terorizat toată săptămâna cu mesaje şi telefoane, azi de dimineaţă mi-a fost restricţionat accesul la reţea. PE AMBELE NUMERE! După atîţia ani de contract, cu facturi lunare ce depăşeau de fiecare dată suma de 150 de lei, minim (au fost şi luni când plăteam peste 300 de lei) te aştepţi la mai multă înţelegere… Bun, să zicem că acum exagerez eu, trăim într-o economie de piaţă, în capitalism, iar zeul suprem al Capitalismului este profitul. Profit pe care Vodafone îl înregistrează cu vârf şi îndesat, chiar şi aşa, în timp de criză şi care se învârte în jurul cifrelor cu muuuuulte zerouri în coadă, sute de milioane de euro. Mă rog, asta e treaba lor, nu a mea. Treaba mea este sa-mi plătesc la timp factura, lucru pe care nu l-am făcut luna asta, recunosc. Dar mama mea, conştiincioasă cum e când vine vorba de datorii, şi-a plătit factura.

Şi acum vin şi eu şi întreb, ca prostu’: pe mine m-aţi omorât da’ cu MAMA ce-aţi avut? De ce un serviciu care a fost plătit la timp şi în termenii contractuali a fost restricţionat? Vi se pare correct să-mi forţaţi mâna aşa? Mie nu mi se pare şi consider acest comportament demn de un cămătar, stimaţi corporatişti!

În afară de asta, îmi mai cereţi să vă dau şi alte numere de telefon, din alte reţele, unde mă puteţi contacta... eu aş zice mai degrabă TERORIZA! Şi am să vă dau din părţi! Mi-e de ajuns că mă sună altă companie de telefonie, hai că zic şi care, ROMTELECOM, pe numărul meu personal de mobil să mă întrebe de facturi. Cu ce drept faceţi asta? Aş vrea şi eu să ştiu de unde aveţi numărul meu de mobil şi cum vă pemiteţi să mă deranjaţi pe un număr privat?

Am cam ajuns la capătul răbdării cu acest comportament abuziv pe care-l adoptă furnizorii de servicii de telefonie şi am să renunţ la telefonul fix, şi aşa nu mă sună nici dracu’ pe el! O să renunţ şi la abonamentul Vodafone care expira în mai şi o să-mi cumpăr o cartelă pre-paid, cât vorbesc atît plătesc, n-am bani să-mi reîncarc cartela, nu vorbesc la telefon şi gata! Variante sunt destule, Skype, Messenger, Facebook… Şi dacă nici astea nu merg, o să trimit un porumbel călător care sper să se cace pe voi din zbor! SCÂRBELOR!!!

4 comentarii:

  1. Asa bro. urmeaza-mi exemplul...fara abonament...ca, vedeti, tot dati de mine si mai ales, eu dau de voi...de pe toate dubioseniile de numere...sa vedem atunci cum te gasesc...si stai asa ca n-au inceput sa sune bancile...sa vezi atunci teroare :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă sună şi de la bancă, stai liniştit, o sună şi pe mama acasă, pe fix, pentru un kkt de restanţă de 50 de euro. Mă terorizază şi aia din toate poziţiile şi pe toate numerele de telefon pe care le au. O să aibă însă o mare surpriză în curând când imi voi schimba numărul de telefon, muhahahaha :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Probabil ca ambele numere sunt pe acelasi cont, primesti factura pentru ambele impreuna. Daca ai platit pentru un numar, s restrictioneaza ambele pana achiti toata factura. In ceea ce priveste restrictionarea, se face ceva mai tarziu comparativ cu cea pentru numerele mai noi. Daca se intampla sa intarzii cu plata facturii, poti suna sa ceri o amanare de plata si nu ti se restrictioneaza. Cei de la Vodafone nu sunt ghicitori sa stie ca tie ti-a intarziat salariul. Si daca intarzii cu plata, oriunde, la lumina, la internet, nu ti le taie?

    RăspundețiȘtergere